وکيل دهنوي از رحيمي شکايت کرد!
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

وکيل دهنوي از رحيمي شکايت کرد!


وکيل دهنوي با تقديم شکواييه به دادسرا، عليه عليرضا رحيمي مديرعامل سپاهان طرح دعوي کرد. پس از بيانيه روز گذشته سايت رسمي سپاهان که به دهنوي اتهام کلاهبرداري و تحصيل مال نامشروع زده بودند وکيل وي عليه رحيمي شکايت کرد و خواهان اثبات اين اتهام شد.


او در اين باره گفت:فارغ از قوانين فيفا و فوتبال ، باشگاه سپاهان با دهنوي يک قرارداد داشته و در قالب آن قرارداد به وي پول داده.مرجع رسيدگي به اختلافات ناشي از آن قرارداد هم در ماده 9 آن آمده. کدام عدول از اين قرارداد باعث شده که به دهنوي اتهام کلاهبردار بزنند؟ روزنامه هاي امروز در سطح وسيعي به اين موضوع پرداخته اند و عکس دهنوي را مانند قاتل ها چاپ کرده و تيتر زده اند کلاهبردار.

به گزارش گل ، وي افزود:يک قرارداد بين طرفين وجود داشته. بابت بستن دو قرارداد با دو باشگاه دهنوي 60ميليون تومان از سوي کميته انضباطي جريمه شده .بحث بازگرداندن پول هم نهايتا يک دعواي حقوقي است و اتهام کلاهبرداري را نمي توان به آن چسباند. اين اتهام ارکاني دارد که بايد وجود داشته باشد تا بتوان يکي را کلاهبردار لقب داد.قرارداد چه ربطي به کلاهبرداري دارد؟ او نه گفته پول را نمي دهد و نه چيزي را کتمان کرده. 290ميليون از اين پول هم به حساب سپاهان واريز شده. به همين دليل براي دفاع از آبرو و حيثيت دهنوي تا آخر پيگري مي کنيم تا دوستان بدانند چه کلمه اي را کجا به کجا به کار گيرند.

او درباره شکايت به فيفا هم گفت: امروز آقاي عالي پور مديربرنامه دهنوي که مقيم کانادا است از فيفا تلفني استعلام گرفته و گفته اند مراجعه به دادگاههاي کيفري درباره قراردادهاي فوتبالي خلاف قوانين فيفا و همه فدراسيون هاي تابعه بوده و عمل سپاهان تخلف است. بابت اين موضوع چون بازيکن و باشگاه هر دو ايراني هستند ابتدا بايد در فدراسيون ايران و کميته انضباطي شکايت کنيد و اگر فدراسيون رسيدگي لازم را انجام نداد عليه فدراسيون مي توانيد به فيفا شکايت کنيد. چهارشنبه هم به کميته انضباطي شکايت مي کنيم تا بابت اين موضوع رسيدگي کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!